Door: Sharon Evers


Avila Beach Hotel op Curaçao maakt de wereld nog mooier met Insta-filters

Nu zijn Curaçao en Avila Beach Hotel vanuit zichzelf al behoorlijk Instagram-proof, maar als je als hotel ernaar streeft om de innovatieve leider in de hotelindustrie op het eiland te zijn, dan lanceer je - bijna vanzelfsprekend – vier filters, met o.a. Augmented Reality (AR), voor Instagram.

Niet veel accommodaties hebben hun eigen Instagram-filters, Avila Beach Hotel op Curaçao is hierin vrijwel uniek in haar soort. Gabriëlla Hoop (sales & PR coördinator Avila Beach Hotel): We hebben dit gecreëerd om de online ervaring met het Avila Beach Hotel nog leuker te maken en op een originele manier interactie met onze doelgroep/fans te vinden.”

“Daarnaast is het ook een manier om een hogere engagement en meer visibility voor ons hotel te creëren. We hebben de filters en de stickers nu bijvoorbeeld pas een week online staan en hebben samen nu al bijna 800k views en de filters samen 26k weergaven. In alles wat we (online) doen, merken we dat creativiteit loont en dit vonden wij hier leuk bij aansluiten. De maker hiervan, de Braziliaanse Igor Saringer, is dat meer dan gelukt. Hij maakt ook filters/stickers voor Walt Disney Studios, Coco Cola & Vogue. We zijn erg trots op deze samenwerking.” “Het leuke van de Instagram-filters is dat je ze zowel op Curaçao kunt gebruiken en delen, maar ook in Nederland of elders als je bijvoorbeeld even wil wegdromen. Of als je misschien al bezig bent met aftellen tot jouw vakantie naar het eiland of om jouw wereld, waar je je op dat moment ook bevindt, door een wat zonnigere bril te bekijken.”

Nieuwsgierig?

Deel dit artikel