Door: Theo de Reus


Marco Ammerlaan (Sunny Cars): "Service richting agent op peil houden"

Zoals bekend heeft Sunny Cars recent 23 van de 64 arbeidsplaatsen in Nederland moeten schrappen, inclusief plaatsen op het callcenter. Toch wil de aanbieder van autohuur de service richting reisagent op peil houden, zegt Marco Ammerlaan, Director of Sales Netherlands, Belgium and France bij Sunny Cars.

Het gaat hierbij voor een belangrijk deel om het wegwijs maken en helpen om eenvoudige zaken zelf te doen. "Als agent kun je veel dingen zelf, maar heb je hulp nodig, schakel ons in." Ammerlaan schetst daarnaast de voordelen van autohuur, juist in coronatijd. "Het voordeel is dat je je eigen bubbel creëert op vakantie. Je hebt een eigen omgeving die je niet hoeft te delen met anderen. En als het ergens onverhoopt druk is, steek je je sleutel in het contact en je bent weg." Verhuurpartners op de bestemmingen nemen hygiëne en veiligheid rond huurauto’s heel serieus. Ammerlaan legt de procedures uit.

Deel deze editie